sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Poudalla viimestä kertaa ja Pepsillä laukkapainotteista ratsastelua

Viime aikoina tullut harvakseltaan postailtua! Nyt kuitenkin kuvia kahdesta edellisestä ratsastuskerrasta.

Perjantaina olin vuokraamassa Poutaa. Vähän laiska se oli, niinkun yleensäkkin mutta muutenn tosi kiva. Tuuli aika paljon niin pari säpsähdystäkin tuli mutta ei mitään isompaa. Tein kaikkia ihan perus juttuja joten en jaksa kamalasti selittää niistä. Jotain kiemurauraa tuli tehtyä että sais Poudan vähän vetristymään ja sellasta.




Vähän haikein mielin lopetin kun olihan se vika kerta Poudan selässä. Pouta siis lähtee pian uuteen kotiin. On se vaan ihana polle! 


Eilen olin sitte ratsastamassa Pepsillä. :) Ei tuu enää kovin usein sillä mentyä, oon aika iso jo sille. Tein siis pysähdyksiä ja siirtymisiä aluks jonku verran. Pepsi oli aika reipas ja muutenkin ihan mukava ratsastaa.


Otin jo aika alkuun laukkaa ja innostuin vähän enemmänkin laukkailemaan kun ponilla oli vähän virtaa. Laukka on Pepsillä yleensä aika nelitahtinen mutta joidenkin spurttien jälkeen se oli jo paljon parempaa. Laukassa siis tein muutamia voltteja ja jossain vaiheessa keskityin ratsastamaan kulmia kunnolla kun yllensä laukassa tulee oiottua kulmat aivan täysin kun ilman opetusta ratsastelee.


Kummassakin laukkakuvasssa mun jalka on ihan vinossa.. Pitäs yrittää tuota vähä korjata mutta en yleensä muista miettiä ratsastaessa että miten siellä selässä olen. 


Lopuks ravailin paljon pitkin ohjin ja yritin saada Pepsiä venyttämään kaulan ihan alas. Ensi kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti