perjantai 1. maaliskuuta 2013

Me rypästään!

Eli nyt siitä torstain tunnista. 

Menin tunnille Millan ja yhen toisen tyypin kaa. Milla meni Rikulla niinku yleensä ja mä pepsillä. Hepat oli tallissa ja harjasin ja laitoin Pepsin valmiiks ja ooten et muutki oli valmiit ja et ope tulis. Noustii tallin pihas selkää ja käveltii kentälle.

Alotettii tietty alkukäynneillä. Tuuli aika paljon mut muuten oli tosi lämmin. Mentii puomeja käynnissä ja ravissa ensin. Sit hypättiin muutaman kerran ravissa pikku este. SITTEN...  Menin Pepsillä puomeja ravissa. Puomeja oli pitkä jono ja aluks meni ihan hyvin... sit se ei enää jaksanu nostaa jalkojaan. Pepsi kaatus maahan ku sen etujalat kai osu puomii jotenki et se kaatu sen takii. Mä tietty tulin siin mukana tyylikkäästi alas. Sit nopee katoin missä se heppa on et en jäis alle. Siin se sit onnistu potkasee mua jalallaan polvee sillee et ny polvi on vähän kipeet ja niskatki vähän kipeeks tuli. Pepsi jäi vaa makaa hetkeks siihen maahan. Mä nousin ylös ja putsasin suurimpia lumia pois. Jalkaan sattu sillo viel aika paljon mut kyl mä satulaan takas nousin. Sitte lopputunnista meni aika hyvin. Ja jalkaki nous puomeilla korkealle. Sitte viel hypättiin sitä estettä laukassa ja sitte luppukäynnit pellolla.

Tallil hoidin hepan ja laitoin karsinaan. Kaikki vaan nauro mulle. :C


Hupsun näkönen Pepsi! :3


En jaksanu alkaa suoristaa. x)


Vähä huippaski sen kaatuumisen jälkee. :)


Huoh...

Ja huomenna meen Tortolan talleille tunnille. Toivottavasti on hauskaa ja saa kivan hepan. :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti