tiistai 12. maaliskuuta 2013

Mun päivä :)

Eli kuvasin eilen koko päivän ajan aina silloin tällöin jotain. Pistän nyt kuvia siis mun päivästä. :DD

MAANANTAI 11.3.2013


Eli aamulla tein vähän kaikkea. Leikin koiran kanssa, ruokin kissan ja kalat, olin ulkona koiran kanssa ja kuvailin siis. Taksilla piti olla tasan yheksältä. Koulu alko puol kymmenen, tosin ope tulee yleensä luokkaan vasta kymmenen minuuttia tunnin niinsanotun alun jälkeen. :)


Koulu loppu puol kolme. Kävelin kotiinpäin. Matkaa koulusta kotiin on reilu 2km. Sain kuitenkin noin puolestavälistä matkaa kyydin naapurilta. Kotona ein läksyjä, olin koneella ja koiran kanssa.

Illalla tuijotin telkkaa ja olin koneella. Ja hakkasin päätä enkun kirjaan ja musan vihkoon, koska tänään oli enkusta sanakoe ja testi musiikin aikakausista.

Siis tälläsiä on yleensä mun päivät suunnilleen. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti